30 Kasım 2010 Salı

Az önce öle ciddi okumalar araştırmalar falan iyi üfürmüşüm haa blog'a uzun süre girmeyince ne menem bişi olduğunuda unutmuşum galiba sanırsam muhtemelen.
Tez elden tespitlerim 1 başlığımın adı "notlar" o ne be başka blogları şöle bi dolanınca başlık üzerinde biraz çalışmalıyım dedim. Tez elden tespitlerim 2 blogda yok efenim ciddi araşttırmaları okumaları yazıcam demişim ama ben bunu ulusal yazılı basında bana ayrılan bir köşe falan sandım herhalde, bunu talihsiz bir şaka olarak alın a dostlar, gırgır şamata da olacak orası kesin, sanki hafiften başladım bile gibim. Tez elden tespitlerim 3 bu blog sayfasının kişiselleştirilmesi işinide çözmem lazım komşunun bir blogu var hayriye hanım inanırmısın on metre, on metre olmasada rahat bir beş metre var, o kadar da yoksa işte aslan kadar aslan, toparlayamadım işte vapurlar falan çok enteresan değilmi Hayri abi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder